FAQ

  1. Головна
  2. Допомога

Оформити замовлення в онлайн-супермаркеті “Таврія В” простіше простого. Оберіть у верхньому лівому куті сайту на мапі свій район доставки. Додайте до кошику необхідні продукти та товари, введіть адресу, за якою ви хочете отримати замовлення, оберіть бажаний час та спосіб доставки. Увага! Якщо ви оформлюєте замовлення для іншої особи зі свого акаунту, прохання, у коментарях писати номер та ім’я отримувача.

Карткою при отриманнні, онлайн оплата Visa та Мastercard на сайті при замовленні, готівка та безготівковий розрахунок для юридичних осіб.

Якщо ви є власником картки ПриватБанк, ви можете оплачувати замовлення через сервіс privat24.

Так, ви можете оплатити замовлення будь-якою карткою Visa i MasterCard. Зверніть увагу! Можливі обмеження по переказу коштів в іншу країну з боку вашого банку.

На даний момент мінімальна сума замовлення складає 300 грн.

У полі “Додати коментар до замовлення” ви можете залишити свої побажання щодо продуктів та товарів. Наприклад: «диня не більш трьох кілограм», «нарізати скибочками». Всі Ваші побажання обов'язково будуть виконані.

Інформація про наявність товару на сайті актуальна на момент оформлення замовлення. Ми беремо товари прямо з полиць наших супермаркетів, а не зі складу. Тому є ймовірність того, що прямо перед складанням вашого замовлення потрібний товар може закінчитися. В такому випадку з вами зв'яжеться наш менеджер і погодить заміну обраного товару на інший аналогічний, з тих, що є в наявності.

Ваше замовлення буде доставлено в рамках обраного вами часового інтервалу.

Усі товари цих категорій доставляються в спеціальних термо-боксах з повним збереженням властивостей товару і товарної упаковки.

Повернення здійснюється тільки при наявності товару та чеку. Відмовитися від товару можливо відразу при отриманні, Ви можете віддати товар кур'єру. Якщо ви вирішите зробити повернення після того, як кур'єр вже поїхав, зв'яжіться з нами за телефоном 0 800 507 307 та служба підтримки допоможе оформити вам повернення. Детальніше ознайомитись про те, які товари можливо повернути чи обміняти, ви можете на сторінці “Доставка та оплата”.

Пакування товарів відбувається з урахуванням товарного сусідства у брендовані пакети. Їх вартість ми додаємо до чека.

Видача замовлень, що містять алкогольні товари чи тютюнові вироби, проводиться лише повнолітнім особам при пред'явленні документів, що підтверджують вік замовника. Це може бути паспорт або водійське посвідчення, а також ви можете скористатись електронними варіантами цих документів у застосунку Дія.

Реєструючись на нашому сайті, Ви автоматично стаєте учасником програми лояльності «КлеверБонус». В Особистому кабінеті можна переглядати баланс накопичених балів, які можна витратити в супермаркетах мережі «ТАВРІЯ В», у кафе «Т-СПРІНТ КАФЕ», «ROMEO&BAGETTA», у магазинах «БЛИСК&ВІДРО» та «Космос». Бонуси в інтернет-магазині tavriav.ua використати не можливо, а лише накопичувати.

Щоб отримати картку «КлеверБонус», потрібно придбати на її касі супермаркету «ТАВРІЯ В», «Космос», «БЛИСК&ВІДРО» за символічну ціну - 8 грн, або встановити наш мобільний додаток і викорисовувати віртуальну картку.

Купуй вигідно – накопичуй бали:

Реєструючись на сайті, Ви автоматично стаєте учасником програми лояльності «КлеверБонус», яка дозволяє накопичувати бали за кожну покупку.

Купуй вигідно – накопичуй бали:

Реєструючись на сайті, Ви автоматично стаєте учасником програми лояльності «КлеверБонус», яка дозволяє накопичувати бали за кожну покупку.